Grundschule Nr 9 in Lüben, Niederschlesien, Polen - Szkoła Podstawowa nr 9 w Lubinie, woj. dolnośląskie, Polska

Mittwoch, 3. Oktober 2012

"MEINE WELT..." / "MÓJ ŚWIAT..."

Heute haben wir angefangen, mit dem Song "Meine Welt" von Peter Heppner zu arbeiten.
Das Lied gibt eine gute Möglichkeit, Farbennamen und Körperteile auf Deutsch zu wiederholen.
 
Dziś rozpoczęliśmy pracę z piosenką "Mój świat" Petera Heppnera.
Utwór daje dobrą możliwość powtórzenia nazw kolorów i części ciała w języku niemieckim.

 
 
Die erste Strophe lautet: 
 

 "Für den Mund nehm' ich rot und für die Augen blau
Deine Haare mal' ich bunt, in gelb und lila, grün und grau
Ich weiß auch, dass das nicht stimmt, aber es sieht doch lustig aus
Ich mach' das so wie's mir gefällt, denn ich mal' ja... meine Welt."

 
 Pierwsza zwrotka brzmi następująco:
 

"Do pomalowania ust wezmę kolor czerwony, do oczu niebieski,

Twoje włosy pomaluję na kolorowo, na żółto i fioletowo, zielono i szaro,

Wiem, że to nie zgadza się z tym, jak jest naprawdę, ale wygląda śmiesznie,

Zrobię tak, jak mi się podoba, ponieważ maluję mój własny świat."

 
 


Kto jest ciekawy, jak wygląda teledysk do tej piosenki i jak brzmią pozostałe zwrotki,
oto bezpośredni link do oficjalnej strony internetowej wykonawcy:

 
lub zapraszamy do skorzystania z serwisu youtube.com
 


 
Der Unterricht hat uns viel Spaß gemacht :) 

Zajęcia sprawiły nam dużo przyjemności :)

5 Kommentare:

Anonym hat gesagt…

toll

Anonym hat gesagt…

toll

Anonym hat gesagt…

Ta strona jest toll :) C Sara C

Anonym hat gesagt…

toll PaUlInA
;P

Anonym hat gesagt…

świetne :D


Katze