Grundschule Nr 9 in Lüben, Niederschlesien, Polen - Szkoła Podstawowa nr 9 w Lubinie, woj. dolnośląskie, Polska

Montag, 12. November 2012

WIR LIEBEN DRESDEN!!! KOCHAMY DREZNO!!!

Reportaż z wycieczki do DREZNA już tuż, tuż...

Eine Schulfahrt-Reportage aus Dresden kommt bald...


"Na wycieczce w Dreźnie bardzo mi się podobało. Nasz przewodnik bardzo ciekawie opowiadał nam o różnych miejscach. Według mnie najładniejsze były:
Opera Sempera, Pałac Zwinger i Kunsthofpassage.
Było bardzo sympatycznie i miło.
 Julia J., klasa 5b


 "Atmosfera była świetna.
Bardzo podobała mi się ta wycieczka."
 Zuzia J., klasa 5b
 
 
 
"W trakcie podróży poznaliśmy bardzo miłych Niemców.
(...) Pan przewodnik czekał na nas w Goerlitz. Miał na imię Przemek i był bardzo miły. Bardzo podobała mi się ta wycieczka".
 Gosia M., klasa 5b
 

 
"Na wycieczce było bardzo śmiesznie i sympatycznie. Zwiedzaliśmy bardzo dużo pięknych zabytków.
Dla mnie jeden dzień to trochę za krótko, ale też fajnie...".
 Magda D., klasa 5b
 
 
"Było po prostu super i ciekawie.
To była najlepsza wycieczka na świecie".
 Ola K., klasa 5b
 
 
 
"Wycieczka do Drezna była ciekawa. Do Drezna jechaliśmy szynobusem, gdzie wysiedliśmy na stacji Dresden-Hauptbahnhof.
(...) Po zwiedzaniu miasta wszystkich bolały nogi :)
Gdy wracaliśmy z Legnicy do Lubina autokarem przez całą podróż śpiewaliśmy."
Weronika K., klasa 5b
 
 
ZAPRASZAMY DO GALERII ZDJĘĆ!

2 Kommentare:

Anonym hat gesagt…

Supcio wycieczka była ... :)




Katze

Anonym hat gesagt…

NO PEWNIE TYLKO JA Z KOMENTARZEM SIE SPÓŻNIŁAM. aLE FAJNIE BYŁO..